Ir al contenido principal

22/05/2018


Per finalitzar les exposicions han tractar el tema de les tres R’s, Reduir, Reutilitzar i Reciclar. Per a dur a terme el seu treball de camp han realitzar una sèrie de entrevistes, una xiqueta de 4 anys i un professional del sector, a més han realitzat unes enquestes a mestres d’educació infantil i primària i a alumnes de tots els sectors.



Ens han mostrat un vídeo d’una planta de reciclatge totalment automatitzada que s’encarrega de fer de la nostra brossa material reciclat o compost. En el vídeo es pot veure el procés des de que arriba la brossa fins que acaba en compost o material reciclat.

Respecte a la proposta didàctica, cada una de les activitats estan orientades al coneixement de les tres R’s. En han explicat algunes de les activitats que han proposat en la seua unitat com reciclat taps de botelles per fer jocs de matemàtiques.


Per finalitzar l’exposició hem jugat al kahoot, per comprovat si hem estat atents durant l’exposició.




La segona explicació tractava sobre  l’estalvi i el consum responsable de l’aigua.  Han parlat dels antecedents de l’aigua passant des de Egipte, Grècia i Roma fins que l’aigua va arribar a Espanya.


A més també han parlat dels problemes de sequera que hi ha a Alacant ja que no hi ha precipitacions i per les altes temperatures.


Per continur ens han mostrat l’esperiencia en l'escola Juan Ramón Jiménez, ja que en aquesta escola van fer una xarrada on van tractar aquest tema. La xarrada la va realitzar l'empresa  Aguas Municipalizadas de Alicante.

A més van visitar el Museu d'aigües d'Alacant i ens han contat la seua experiencia i les diferents activitats i expocissions que podrem trovar allí. 





Comentarios