Ir al contenido principal

22/05/2018


Per finalitzar les exposicions han tractar el tema de les tres R’s, Reduir, Reutilitzar i Reciclar. Per a dur a terme el seu treball de camp han realitzar una sèrie de entrevistes, una xiqueta de 4 anys i un professional del sector, a més han realitzat unes enquestes a mestres d’educació infantil i primària i a alumnes de tots els sectors.



Ens han mostrat un vídeo d’una planta de reciclatge totalment automatitzada que s’encarrega de fer de la nostra brossa material reciclat o compost. En el vídeo es pot veure el procés des de que arriba la brossa fins que acaba en compost o material reciclat.

Respecte a la proposta didàctica, cada una de les activitats estan orientades al coneixement de les tres R’s. En han explicat algunes de les activitats que han proposat en la seua unitat com reciclat taps de botelles per fer jocs de matemàtiques.


Per finalitzar l’exposició hem jugat al kahoot, per comprovat si hem estat atents durant l’exposició.




La segona explicació tractava sobre  l’estalvi i el consum responsable de l’aigua.  Han parlat dels antecedents de l’aigua passant des de Egipte, Grècia i Roma fins que l’aigua va arribar a Espanya.


A més també han parlat dels problemes de sequera que hi ha a Alacant ja que no hi ha precipitacions i per les altes temperatures.


Per continur ens han mostrat l’esperiencia en l'escola Juan Ramón Jiménez, ja que en aquesta escola van fer una xarrada on van tractar aquest tema. La xarrada la va realitzar l'empresa  Aguas Municipalizadas de Alicante.

A més van visitar el Museu d'aigües d'Alacant i ens han contat la seua experiencia i les diferents activitats i expocissions que podrem trovar allí. 





Comentarios

Entradas populares de este blog

13/03/2018

A la classe de hui hem continuat amb el bloc 2. Hem tractat el tema de l'alimentació i la importància que té el fet de menjar bé i de manera saludable. A més, hem aprés a veure quines són les calories que necessitem cadascú de nosaltres mitjançant les fórmules de Mifflin: - Homes: 10 x P + 6.25 x T - 5 x E + 5 - Dones: 10 x P +  6.25 x T- 5 x E - 161 Mitjançant aquestes fórmules calculem  la Despesa Energètica en  Respòs ( DER)  mesurada en kcal/dia. Després, hem vist quines són les kcal que ens aporten diversos productes alimentaris i ho hem comparat amb els resultats que ens han eixit abans. D'aquesta manera, hem pogut veure quins són els aliments més i menys saludables. Personalment, la classe de hui pense que ha sigut molt interessant perquè la nostra salut depén molt dels aliments que prenem i hem de conscienciar-nos de la importància que té seguir una bona dieta variada i rica. Com a futura docent, pense que he de saber i ser conscient de la importància que té

20/03/2018

La classe de hui amb Virgilio ha sigut diferent, hem tractar i hem debatut temes d’actualitat que a tot ens afecten o ens afectaran en un futur, aquestos temes han sigut entre altres, la educació davant la llei, les pensions o la manipulació dels mitjans de comunicació. En el congrés s’ha intentat pactar per crear una llei d’educació única i per a tots i fixa. La meua opinió com a docent i ciutadana es que els partits polítics no tenen un compromís amb l’educació del seu país, ja que si respectaren un poc més l’educació es crearia una llei fixa independent al partit polític que governa en eixe moment. En quant al tema de les pensions, Virgilio en ha mostrat un gràfic que mostra que hi ha més persones pensionistes que persones trevalladore, aquestos datos impliquen que si no actuem ara en un futur, quan tinguem dret a una pensió pot ser no la rebrem . Com he comentat anteriorment hem tractat a classe el tema dels mitjans de comunicació i com som capaços de ma

30/01/2018

El 30 de gener va ser la nostra primera clase de l'assignatura.  En aquesta classe els dos professors encarregats d'impartir dita asignatura, Virgilio i Sergio,  ens van presentar els continguts que tractaríem durant els cuatrimestre, els seus objectius, el mètode d'avaluació i per últim ens van proposar diversos temes per al treball de recerca.  Tindríem  que fer grups de treball i elegir un dels temes proposats per a realitzar el treball.  El nostre gups es crida "sapococncho" està compost per: Lucia Francés, Alvaro Cascant i Julia Sanoguera i el tema que hem triat és: " convivencia, respecte i tolerancia "