Ir al contenido principal

15/05/2018


Hem començat la classe amb l’exposició del grup “Potrota” que ens van parlar del problemes  en la família i com afecten al desenvolupament del xiquet/a.

Aquesta exposició esta dividida en tres blocs: la separació, les defuncions i les famílies d’acollida. Han decidit tractar aquestos temes ja que son temes que es troben a l’aula en el dia a dia i que com a futurs mestres es el nostre deure de estar informats sobre aquestos temes i a més hem de saber com tractar-lo a classe.

En quant a la seua proposta didàctica anomenada “el mon es diferent” es realitzarà durant 4 setmanes en el mes de maig aprofitant que el dia 15 es el dia de la família. Han realitzar dues activitats per a cada problemàtica. 

M’ha paregut molt interessant una activitat sobre la mort, en la qual es alumnes tenen que dibuixar lo que es per a ells la vida i la mort, a més han portat aquesta activitat a la pràctica i ens han mostrat el resultat del dibuix.


 El segon grup que va exposar va parlar sobre l’ alimentació en l’etapa d’infantil. Ens han explicar que es la nutrició i les dietes i la importància que té una bona nutrició i dieta per a que els xiquets pugen desenvolupar-se correctament.


Han dividit el seu treball de cap en tres blocs, dos entrevistes a un estudiat de nutrició i a una nutricionista. Per altra banda han realitzat unes enquestes a pares i mares que utilitzen el servei del menjador amb la finalitat de saber si els pares son conscients de la dieta que porten els seus fills en els menjadors i per últim han entrevistar a la coordinadora de la universitat.

M’ha paregut molt interessant que una membre del grup, Irene, parlara del seu testimoni com a anorèxica nerviosa ja que quan tenia 15 anys va patir aquesta malaltia.

Comentarios

Entradas populares de este blog

13/03/2018

A la classe de hui hem continuat amb el bloc 2. Hem tractat el tema de l'alimentació i la importància que té el fet de menjar bé i de manera saludable. A més, hem aprés a veure quines són les calories que necessitem cadascú de nosaltres mitjançant les fórmules de Mifflin: - Homes: 10 x P + 6.25 x T - 5 x E + 5 - Dones: 10 x P +  6.25 x T- 5 x E - 161 Mitjançant aquestes fórmules calculem  la Despesa Energètica en  Respòs ( DER)  mesurada en kcal/dia. Després, hem vist quines són les kcal que ens aporten diversos productes alimentaris i ho hem comparat amb els resultats que ens han eixit abans. D'aquesta manera, hem pogut veure quins són els aliments més i menys saludables. Personalment, la classe de hui pense que ha sigut molt interessant perquè la nostra salut depén molt dels aliments que prenem i hem de conscienciar-nos de la importància que té seguir una bona dieta variada i rica. Com a futura docent, pense que he de saber i ser conscient de la importància que té

20/03/2018

La classe de hui amb Virgilio ha sigut diferent, hem tractar i hem debatut temes d’actualitat que a tot ens afecten o ens afectaran en un futur, aquestos temes han sigut entre altres, la educació davant la llei, les pensions o la manipulació dels mitjans de comunicació. En el congrés s’ha intentat pactar per crear una llei d’educació única i per a tots i fixa. La meua opinió com a docent i ciutadana es que els partits polítics no tenen un compromís amb l’educació del seu país, ja que si respectaren un poc més l’educació es crearia una llei fixa independent al partit polític que governa en eixe moment. En quant al tema de les pensions, Virgilio en ha mostrat un gràfic que mostra que hi ha més persones pensionistes que persones trevalladore, aquestos datos impliquen que si no actuem ara en un futur, quan tinguem dret a una pensió pot ser no la rebrem . Com he comentat anteriorment hem tractat a classe el tema dels mitjans de comunicació i com som capaços de ma

30/01/2018

El 30 de gener va ser la nostra primera clase de l'assignatura.  En aquesta classe els dos professors encarregats d'impartir dita asignatura, Virgilio i Sergio,  ens van presentar els continguts que tractaríem durant els cuatrimestre, els seus objectius, el mètode d'avaluació i per últim ens van proposar diversos temes per al treball de recerca.  Tindríem  que fer grups de treball i elegir un dels temes proposats per a realitzar el treball.  El nostre gups es crida "sapococncho" està compost per: Lucia Francés, Alvaro Cascant i Julia Sanoguera i el tema que hem triat és: " convivencia, respecte i tolerancia "