Hem començat la classe amb l’exposició del
grup “Potrota” que ens van parlar del problemes
en la família i com afecten al desenvolupament del xiquet/a.
Aquesta exposició esta dividida en tres blocs:
la separació, les defuncions i les famílies d’acollida. Han decidit tractar
aquestos temes ja que son temes que es troben a l’aula en el dia a dia i que
com a futurs mestres es el nostre deure de estar informats sobre aquestos temes
i a més hem de saber com tractar-lo a classe.
En quant a la seua proposta didàctica
anomenada “el mon es diferent” es realitzarà durant 4 setmanes en el mes de
maig aprofitant que el dia 15 es el dia de la família. Han realitzar dues
activitats per a cada problemàtica.
M’ha paregut molt interessant una activitat
sobre la mort, en la qual es alumnes tenen que dibuixar lo que es per a ells la
vida i la mort, a més han portat aquesta activitat a la pràctica i ens han
mostrat el resultat del dibuix.
El
segon grup que va exposar va parlar sobre l’ alimentació en l’etapa d’infantil.
Ens han explicar que es la nutrició i les dietes i la importància que té una
bona nutrició i dieta per a que els xiquets pugen desenvolupar-se correctament.
Han dividit el seu treball de cap en tres
blocs, dos entrevistes a un estudiat de nutrició i a una nutricionista. Per
altra banda han realitzat unes enquestes a pares i mares que utilitzen el
servei del menjador amb la finalitat de saber si els pares son conscients de la
dieta que porten els seus fills en els menjadors i per últim han entrevistar a
la coordinadora de la universitat.
M’ha paregut molt interessant que una membre
del grup, Irene, parlara del seu testimoni com a anorèxica nerviosa ja que quan
tenia 15 anys va patir aquesta malaltia.
Comentarios
Publicar un comentario